مهاجرین همیشه در صحنه شیراز به سوگ شهیدان راه عدالت خواهی و جنبش روشنایی نشستند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بزرگداشت شهدای روشنایی دهمزنگ دیروز در مسجد فاموری چهارراه شاهزاده قاسم شیراز به همت دفتر مرجع عالی قدر آیت الله محقق کابلی، نهاد های فرهنگی، دانشجویی، هیئت های مذهبی و با حضور پر شور مردم داغدیده این استان برگزار شد.
 
در این مراسم قاری برجسته ی کشور حاجی شفایی به قرائت بخشی از کلام الله مجید پرداخت و سپس حضار شاهد قرائت شعری از شاعر جوان دنیای مهاجرت جناب محمد مهدی جمالی بودند.

در ادامه نیز زهرا دولتی مقاله ای را که در سوگ شهدای دهمزنگ تهیه کرده بود را به زیبایی تمام برای حضار خواند.

حجت السلام و المسلمین علی جعفری نیز در ادامه این مراسم پیام مرجع عالی قدر اسلام آیت الله محقق کابلی(مد) را که مملوء از حس همدری با خانواده شهدا و جامعه مهاجر بود به زیبایی قرائت کرد.

سپس حجت السلام و المسلمین محمد طاهر رستمی از طرف ستاد مردمی برگزاری مراسم شهدای جنبش روشنایی صحبت های پرشور و دل نشینی در ارتباط با عدالت خواهی و جنبش روشنایی ارائه کردند.

در بخش پایانی برنامه نیز پژوهشگر برجسته ی کشور حجت الاسلام والمسلمین محمد بشیر رحیمی صحبت هایی در ارتباط با جایگاه خاص افغانستان در جهان و آسیا،  عدالت خواهی،  جنبش روشنایی،  انکشاف متوازن در کشور ارائه کرد.

لازم به ذکر است این مراسم با مداحی مداح اهل بیت جناب روح الله محمدی به پایان رسید. 

مراسم بزرگداشت شهدای جنبش روشنایی در شیراز برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای جنبش روشنایی در شیراز برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای جنبش روشنایی در شیراز برگزار شد


 انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار