همه جامعه باید بر محور رهبری حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ یادواره شهدای روستای اروانه  با حضور آیت الله علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کل کشور و مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازوکار تأثیرگذاری بر مردم در گذشته بسیار محدود بود اما امروز می‌بینیم که بیش از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای در ایران قابل دریافت بوده و 160 شبکه خارجی فارسی‌زبان برای تغییر محاسبات مردم و مسئولان توسط جبهه دشمن طراحی شده است افزود: همواره استراتژی دشمنان در تقابل با جمهوری اسلامی ایران با هدف براندازی نظام بوده است.

آیت‌الله علی سعیدی افزود: آمریکایی‌ها روزی با جنگ نیابتی توسط صدام و به شهادت رساندن بسیاری از عزیزان و جوانان مملکتمان وارد میدان شدند و امروز نوع و شکل هجمه‌های آنها به‌ گونه‌ای دیگر است.

وی تصریح کرد: آمریکا دنبال تعامل است و می‌خواهد توانمندی هسته‌ای ایران را نابود کند که با تلاش دولتمردان و هدایت‌های بسیار جهادگونه رهبری، دشمن به همه اهدافش نرسید؛ البته ما هم به حداقل‌هایی رسیدیم و باید مردم و دولتمردان بایستند تا خواسته‌های رهبری محقق شود و هدف دوم آمریکا، فراهسته‌ای است، یعنی عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر فرزندان ما از حریم حرم دفاع نمی‌کردند، همان اتفاقی که وهابی‌ها در بقیع به وجود آورند، برای سوریه و عراق هم همین کار را می‌کردند و امروز سینه پاک جوانان ما مدافع حریم حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با تأکید بر اینکه قدرت موشکی ایران در حقیقت قدرت اسلام، انقلاب و نظام است افزود: باید با قدرت برابر آمریکا بایستیم و اجازه ندهیم عمق استراتژیک ما به هم بریزد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: فرقی بین مجلس، دولت و قوه قضاییه وجود ندارد و باید همگان بر محور رهبری حرکت کنند که شهدا مهم‌ترین خواسته‌شان از ما ولایتمداری بود.

روستای اروانه دارای 16 شهید و در فاصله 40 کیلومتری از شهرستان سمنان قرار دارد.
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار