امام جمعه تربت جام پس از 10 سال امامت جمعه در این شهرستان به طور رسمی در خطبه های این هفته از مردم خداحافظی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در مراسم سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته تربت جام، نمازگزاران با شنیدن خبر غیرمنتظره خداحافظی امام جمعه این شهرستان با سردادن شعار سخنان وی را ناتمام گذاشتند.


حجت الاسلام والمسلمین موسوی فر دیروز در پایان خطبه دوم نماز جمعه شهرستان تربت جام با اعلام خبر استعفای خود اظهار کرد: بنده قبلا استعفا داده بودم اما بدلیل تقاضای مکرر مردمی و موقعیت حساس این نقطه تکلیف دانستم که در شهرستان حضور داشته باشم که اکنون این تکلیف را از دوش بنده برداشته اند.

وی با با شرح اجمالی ازعملکرد 10 ساله امامت و خطیب نماز جمعه تربت جام با ابراز رضايتمندي از مردم ولایتمدار این شهرستان گفت: دفتر نماز جمعه شهرستان تربت جام از کم نظیرترین دفاترائمه جمعه استان خراسان رضوی به شمار می رود امیدوارم تعامل و هماهنگی گذشته با دفتر امام جمعه همچنان ادامه داشته باشد و زمینه توسعه ، خدمت و وحدت بیشتر برای مردم این شهرستان بیش از پیش مهیا شود      .


در بین سخنان وی، مردم نمازگزار با سردادن شعارهای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و موسوی فر حمایتت میکنیم و بیان لزوم حضور ایشان در این منطقه به لحاظ حفظ وحدت موجود مانع ادامه سخنان وی شدند و امام جمعه شهرستان با چند دعا خطبه ها را پایان داد و به اقامه نماز پرداخت.


گفتنی است امام جمعه اهل سنت تربت جام نیز در خطبه های نمازجمعه خود که در محل مزار شیخ السلام احمدجامی برگزار شد، با برشمردن ویژگیهای شخصیتی ،عالمانه ومنحصر به فرد حجت الاسلام والمسلمین موسوی فر گفت:ایشان همیشه الگوی بزرگی در وحدت وقانون مداری بودند وهمواره منویات مقام معظم رهبری در خط ومشی خود دراین منطقه راداشته اند وقطعا درتاریخ این شهر ماندگارخواهند ماند.


مولوی شرف الدین جامی الاحمدی اظهار داشت:بنده به عنوان امام جمعه اهل سنت حمایت خودرا از ابقا این مقام دینی ومذهبی شهرستان اعلام می کنم ، که این سخنان با تکبیر نمازگزاران حاضر مواجه شد.


لازم به ذکر است طوماری 20 متری توسط مردم تشیع وتسنن تربت جام برای حمایت ودرخواست ابقای حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر امضا شد و شنیده ها حاکی است جمعی از مردم وخانواده معظم شهدا وایثارگران قصد دیدار نماینده ولی فقیه دراستان خراسان رضوی درچند روز آینده را دارند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.