تیم ویژه وزارت بهداشت جهت بررسی زوایای مسمومیت بیماران دیالیزی بیمارستان سینا کارون در روز گذشته به سرپرستی مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان به اهواز اعزام شد.

محمد حسین میردهقان، مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن اظهار تاسف و تسلیت برای درگذشت چهار تن از هموطنان به دنبال مسمومیت، از 4 بیمار مبتلا به مسمومیت بستری عیادت و روند درمان آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی گفت: خوشبختانه حال عمومی بیماران مساعد است و روند درمان آنها در بیمارستان ادامه دارد.

مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت گفت: طی بررسی پرونده ها و جلسات کارشناسی ویژه با نمایندگان مجلس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تیم ویژه وزارت بهداشت، پزشکان و کادر درمان که تا ساعت 4 بامداد به طول انجامید، انتقال عفونت مربوط به دستگاه ها دیالیز نبوده و احتمالا مربوط به عفونت گوارشی است.

وی ادامه داد: بررسی های کارشناسی پزشکی و خدماتی با حضور کارشناسان وزارت بهداشت ادامه دارد، همچنین برای جلوگیری از موارد مشابه تصمیمات مدیریتی و کارشناسی اتخاذ شد. 

میردهقان افزود: این در حالیست که هنوز تیم کارشناسی اعزامی وزارت بهداشت در بیمارستان سینا جهت بررسی عامل عفونت ، مستقر هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار