یاسوج؛

امدادرسانی به 37 حادثه‌دیده

مدیرعامل هلال‌احمر استان از امدادرسانی به 37 حادثه‌دیده در طول تعطیلات اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مسعود مثنوی در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایفی که هلال‌احمر در هنگام حوادث بر عهده دارد، اظهار کرد: هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سال خدمات امدادی زیادی در قالب طرح‌های مختلف دارد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نمونه در تعطیلات اخیر که از روز چهارشنبه هفته گذشته شروع و تا روز گذشته ادامه داشت خدمات امدادی خوبی توسط همکاران امدادگر ما در استان به مردم، مسافران و گردشگران ارائه شد.

مدیرعامل هلا‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تعطیلات اخیر که از 7 مردادماه آغاز شد تعداد 5 مورد حادثه داشتیم که دو مورد آن در کوهستان و تعداد سه مورد حادثه جاده‌ای بود.

مثنوی بیان کرد: همچنین تعداد 37 حادثه دیده داشتیم که امدادگران ما به کمک آن‌ها شتافتند، همچنین تعداد مصدومین 34 نفر بودند که تعداد سه نفر برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر نیز درمان سرپایی شد.

وی با بیان اینکه تعداد تیم‌های امدادی در این مدت تعطیلات، 6 تیم بود که در قالب 19 نفر امدادگر فعالیت می‌کردند، افزود: همچنین در این مدت تعداد 5 مورد اعزام آمبولانس را در حوادث از سوی هلال‌احمر استان داشتیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.