مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: 350 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمودرضا نیازی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی این اداره کل، از ابتدای سال جاری تاکنون 350 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان انجام گرفته است.

نیازی افزود: بر اساس ماده ۱۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و اصلاحیه‌های بعدی آن مصوب مجلس شورای اسلامی، بازرسان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد مجاز هستند که از واحدهای تولیدی بازرسی انجام دهند.
 
وی تصریح کرد: حدود ۴۵۰ واحد توليدی و خدماتی تحت پوشش استاندارد در استان فعاليت دارند که به‌صورت دوره‌ای، بازرسی و مورد ارزيابی كيفی قرار می‌گیرند.
 
نیازی ادامه داد: در طول سال گذشته با پوشش 115 درصدی برنامه ابلاغی سازمان در سال 94 در این حوزه  993 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و خدماتی، انجام شده است.

وی افزود: در برنامه ابلاغی سال 95 تعداد 870 مورد بازرسی فنی برای این اداره کل در نظر گرفته شده که تعداد350 مورد بازرسی صورت گرفته در چهار ماهه امسال نشان دهنده پوشش 40 درصدی برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد است و در این زمینه از برنامه ابلاغی جلوتر هستیم.

انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.