مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی‌اراکی مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در ابتدای حضورم در کرمانشاه تعداد رقبات این استان 42 هزار رقبه بود که این تعداد امروز به 49 هزار رقبه رسیده است.


حسینی اراکی با بیان اینکه درآمد موقوفات استان کرمانشاه در ابتدای مسولیتش در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اندکی بیش از چهار میلیارد تومان بود، گفت: این رقم درشرایط کنونی به اندکی بیش از 42 میلیارد تومان رسیده است.

برگزاری مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، برپایی بزرگترین موکب در ایام اربعین سال گذشته با اطعام 316 هزار زائر، ثبت نام 36 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در طول چهار سال، جذب 18 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برای ساخت، تعمیر و بازسازی 1100 مسجد که 198 مورد آنها از پایه بنا شده است، هزینه رقمی نزدیک به سه میلیارد و 400 میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی 28 حوزه علمیه استان، اجرای طرح‌هایی نظیر مهر تحصیلی و مهر تندرستی و... از جمله اقداماتی بود که حسینی‌اراکی از آنها به عنوان اقدامات مهم خود در دروان مسئولیتش در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آنها یاد کرد.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی‌اراکی مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تقدیر و حجت الاسلام آیت عباسیان به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.