جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله کولر سرقتی در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ مرزبانی گفت: در پي دريافت يک مورد پرونده از پلیس آگاهی شهرستان تبريز مبني بر اينکه پس از بارگیری يک محموله ترانزيتي حامل 405 دستگاه کولر آبي توسط دو دستگاه تریلر در شهر تبریز، که قرار بوده از طریق پایانه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین به کشور عراق صادر شود، مشخص گردید این محموله به مقصد نرسیده است.

وی افزود: با پیگیریهای مداوم مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی کرمانشاه معلوم شد. رانندگان خودروهای حامل بار با جعل مدارک هويتي و نيز پلاک خودروها، محموله را به سرقت برده اند.

وی با بیان اينکه سارقان قصد داشتند محموله را در کرمانشاه به فروش برسانند،گفت: مأموران با انجام کارهاي اطلاعاتي گسترده و مستمر در سطح شهر کرمانشاه توانستند در طول يک هفته  اموال مسروقه را کشف و تحويل مالباخته دهند.

مرزباني افزود: در این رابطه يکي از سارقان شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه در منزلش دستگير شد که در بازجويي هاي به عمل آمده، به جرم خود مبني بر جعل پلاک خودرو، جعل مدارک هويتي و نيز سرقت محموله اعتراف کرد و تلاش جهت دستگيري ساير همدستان این سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.