عضو شورای شهر تهران:

ایمن نبودن سیستم برق رسانی دلیل بسیاری از آتش سوزی‌ها است/آگاهی و راه آهن از تهران خارج شود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در منطقه یازده، سرانه فضای سبز کمتر از نرم استاندارد است، گفت: به این منظور باید به دنبال انتقال راه آهن و آگاهی از این منطقه باشیم.

ایمن نبودن سیستم برق رسانی دلیل بسیاری از آتش سوزی‌ها است/آگاهی و راه آهن از تهران خارج شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری در جلسه شماره دویست و هشتاد و یک شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران توصیه کرد تا کارگروه مشترکی با وزارت نیرو جهت نظارت بر سیستم‌های برق رسانی تشکیل دهد.
 
وی گفت: طبق اعلام آتش نشانی یکی از عوامل اصلی آتش سوزی‌ها در تهران، ایمن نبودن سیستم برق رسانی است که این مساله در آتش سوزی اخیر در مشهد نیز مشاهده شد.
 
سروری ادامه داد: هزینه تشکیل این کارگروه و بهینه سازی سیستم برق  رسانی کمتر از خسارات آتش است و بهتر است این کارگروه هر چه زودتر در تهران تشکیل شود.
 
این عضو شورای شهر تهران افزود: متاسفانه سرانه فضای سبز در منطقه 11 پایین تر از نرم استاندارد است و با روش‌های موجود نمی‌توانیم آن را به استاندارد برسانیم.
 
وی بیان کرد: باید اقدام ویژه‌ای صورت گیرد که یکی از این اقدامات می‌تواند، شناسایی زمین نهادهای دولتی و نظامی باشد تا آنها را به مکان دیگری منتقل کنیم.
 
سروری با اشاره به وجود ساختمان آگاهی و راه آهن در منطقه 11، گفت: می‌توانیم این ساختمان‌ها را به جای دیگری منتقل کنیم که لازم است شهرداری نسبت به آن اقدام کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار