مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با حمایت‌های صورت گرفته، تعداد تاکسی‌های مدرن تا پایان سال جاری به 2 هزار دستگاه می‌رسد.

تعداد تاکسی‌های مدرن به 2 هزار دستگاه می‌رسد/ کاهش هزینه 120 میلیاردی سازمان تاکسیرانیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در آیین رونمایی از ناوگان مدرن شرکت آتیه تاکسی هیوندا اکسنت که امروز(سه شنبه) برگزار شد، افزود: سازمان تاکسیرانی مصمم است خدمات خوبی را به شهروندان پایتخت ارائه دهد، در همین راستا با بهره گیری از مراکز هوشمند و دانشگاه علمی کاربردی تاکسیرانی، رفتار تاکسیرانان تغییر کرده و نظم و انضباط خاصی در این سازمان حاکم شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر 17 هزار تاکسی فرسوده در شهر تهران داریم که 6 هزار و 300 دستگاه از این تاکسی‌ها پیکان است، این در حالی است که هر پیکان تاکسی فرسوده 10 کیلوگرم آلایندگی در روز تولید می‌کند، برابر آمار سالانه 23 تن آلودگی از طریق تاکسی‌های فرسوده در سال تولید می‌شود.

مظفر بيان كرد: با ورود تاكسی های صفر، 6 هزار و 300 دستگاه تاكسی فرسوده از ناوگان تاكسيرانی شهر تهران از رده خارج و اسقاط می شود که اين اقدام در روند كاهش مصرف سوخت تأثير گذار است.

وی با بیان اینکه امروز 200 دستگاه هيوندا اكسنت با استاندارد يورو 5 به ناوگان تاكسيرانی افزوده می شود، گفت: با اضافه شدن 200 دستگاه هيوندا اكسنت به ناوگان تاكسيرانی تعداد تاكسی های مدرن به 800 دستگاه رسيد و  پيش بينی می كنيم تا پايان سال جاری تعداد تاكسی های مدرن به 2 هزار دستگاه برسد.

مظفر ادامه داد: با ورود تاكسي های مدرن 120 ميليارد ريال صرفه جويی در هزينه ها و مصرف سوخت سازمان تاكسيرانی می شود.

مديرعامل سازمان تاكسيرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه 3 هزار و 134 دستگاه تاكسی فرسوده اسقاط شده است، گفت: طی هفته های آتی 2 هزار دستگاه تاكسی نوسازی خواهند شد و به تاکسیرانان تاکسی سمند EF7 و پژو 405 تحویل داده می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار