معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار تاكسی مدرن و معمولی نوسازی شده است كه در صورت همكاری بانكها اميدواريم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.

بالغ بر 2 هزار تاکسی فرسوده از ابتدای سال نوسازی شدابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر ساله بالغ بر 4 هزار تاكسي به سن فرودگي مي رسند و اگر در سال 4 هزار تاكسي هم نوسازي شود عدد 17 هزار تاكسي فرسوده هيچ تغييري نمي كند.

وی افزود: از ابتداي سال جاري بالغ بر 2 هزار تاكسي مدرن و معمولي نوسازي شده است كه در صورت همكاري بانكها اميدواريم روند نوسازي در سال جاري ادامه داشته باشد. 

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر خودروهاي توليد داخل كه تحويل تاكسيرانان در طرح نوسازي شده سمند EF7 ، پژو 405 و آريو تاكسي است كه آريو تاكسي يك خودرو با استاندارد هاي روز دنيا محسوب شده و دنده اتوماتيك است.

ابراهيمي در پايان عنوان كرد: خودروهاي مدرن در ناوگان تاكسيراني به 800 دستگاه رسيده است كه اين تاكسي ها هيوندا اكسنت، تويوتا كمري و رنو است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
سازمان اتوبوسرانی اراک و حومه مجهز به بنز های ۴۰ سال کار و دودزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
نوسازی اتوبوسرانی و تاکسیرانی فرسوده در اراک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
نوسازی اتوبوسرانی و تاکسیرانی فرسوده در اراک
آخرین اخبار