رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی درباره زمان اخذ مجوز خوابگاه‌های غیردولتی و صدور مجوز 19 خوابگاه در تهران توضیح داد.

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در گذشته مجوز خوابگاه‌های غیردولتی از جانب دانشگاه و سپس با همکاری شرکت تعاونی و صندوق رفاه دانشجویی صادر می شد اما اکنون طبق دستورالعمل‌های جدید این کار برعهده شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه‌داران است. 

وی افزود: تاکنون مجوز حدود 19 خوابگاه در تهران صادر شده و تعدادی دیگر در مراحل تکمیل مدارک هستند که به نوبت کار رسیدگی و صدور مجوز برای آنها از جانب شورای نظارت انجام می شود.

به گفته وی، تاکنون 235 مجوز در سراسر کشور صادر شده و بقیه در مراحل صدور هستند.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی اظهار داشت: با توجه به تکمیل نشدن ظرفیت‌ و تعطیلی برخی واحدهای خوابگاه‌های تهران به دلیل عدم صلاحیت، محدودیت و بازه زمانی مشخصی برای مراجعه جهت اخذ مجوز وجود ندارد.

شوکتی با اشاره به ظرفیت موجود برای ایجاد خوابگاه‌های غیردولتی و اسکان دانشجویان یادآور شد: متقاضیان برای اخذ مجوز خوابگاه غیر دولتی معمولا به دانشگاه‌ها، شرکت تعاونی خوابگاه داران غیر دولتی و شورای نظارت در استان‌ها مراجعه می کنند که نشان از مشارکت خوب در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حسن به‌نژاد رییس شورای نظارت بر خوابگاه‌های غیردولتی در استان تهران اعلام کرد، حدود 50 خوابگاه در تهران که متقاضی مجوز نبودند شناسایی شدند چرا که قصد اجاره خوابگاه‌های خود به دانشجویان را نداشتند وطبق دستورالعمل تنها ما به خوابگاه‌هایی که دانشجویان را اسکان می دهند مجوز می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار