رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌دانیم چرا با وجود مخالفت شورای شهر درباره قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده دولت همچنان به دنبال تصویب آن است.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در دویست و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه لایحه رفتن بودجه شهرداری به خزانه دولت در بند "الف" را حذف نکرده‌اند، اظهار داشت: به محض اینکه بتوانیم، با نمایندگان مجلس جلسه مشترکی در خصوص این موضوع برگزار خواهیم کرد. 
 
وی با تاکید بر اینکه دولت با مخالفت شورای شهر تهران در خصوص قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها بند "الف" را در برنامه ششم توسعه حذف نکرده است، افزود: دولت روز گذشته این لایحه را برای تصویب به شورای اسلامی برده است. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه درآمدهای پایدار مدیریت شهری همچنان به کمیسیون‌های اصلی مجلس نرفته بلکه در کمیسیون‌های فرعی در حال بررسی است به همین منظور تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم این موضوع را ساماندهی کنیم. 
 
چمران اضافه کرد: اگر موضوع لایحه درآمدهای پایدار مدیریت شهری در برنامه ششم به تصویب برسد و همچنین کمیسیون تلفیق آن را بررسی کند موضوع تمام می‌شود. 
 
تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پی اظهارات چمران اذعان داشت: ماده یک برنامه ششم توسعه برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و در آنجا عده‌ای از نمایندگان آن را رد کردند به همین منظور زمانی که در مجمع تشخیص مصلحت ماده یک رد شود یعنی اینکه آنها با این لایحه مخالف هستند. 
 
وی اضافه کرد: زمانی که یک موضوعی از طرف نمایندگان تشخیص مجمع مصلحت نظام رد می‌شود دیگر نمی تواند جزو احکام برنامه ششم توسعه قرار بگیرد به همین دلیل بنده نمی‌دانم که چرا بند مالیات بر ارزش افزوده مجددا در دستور کار دولت قرار گرفته است. 
 
مهدی چمران رئیس شورای شهر در ادامه صحبت‌های تقی‌پور خواستار ارائه مدارک موجود این بند شد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار