رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر، مردم شهر تهران 39 هزار و 855 فقره چک به دست شهرداری تهران دارند.

مردم 39 هزار و 855 فقره چک در شهرداری تهران دارند/جرائم دیر کرد شهرداری 168 میلیارد تومان استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در دویست و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بررسی لایحه تسهیلات تشویقی پرداخت مطالبات شهرداری تهران، اظهار داشت: در حال حاضر 39 هزار و 855 فقره چک از طرف مردم در شهرداری تهران قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه مبلغ این چک‌ها 617 میلیارد تومان است، افزود: مبلغ هزار و 100 میلیارد تومان جرائم دیرکرد نیز به این مبالغ اضافه شده است.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر اسناد نوکول شده از مردم به دست شهرداری تهران مانده است، گفت: از سال 88 تا 94 بیش از 39 هزار و 855 فقره چک از مردم در شهرداری تهران که حاصل عوارض نوسازی و ... بوده است، قرار دارد.
 
دبیر با بیان اینکه شهرداری از خرداد ماه سال گذشته، هیچ گونه چکی از مردم دریافت نکرده است، تصریح کرد: امروزه بانک شهر این چک‌ها را از مردم دریافت می‌کند و در قبال آن برای پرداخت بدهی شهرداری به آنها وام می‌دهد.
 
وی گفت: پیشنهاد می‌دهم در خصوص چک‌ها، 3 ماه به مردم زمان دهیم که آنها بتوانند بر اساس تخفیفاتی که در نظر گرفته شده، چک‌های خود را وصول کنند.
 
دبیر با اشاره به اینکه 522 میلیارد تومان تخفیف از مبلغ 1100 میلیارد تومان برای مردم در نظر گرفته‌ایم، یادآور شد: به دنبال آن هستیم که بتوانیم 578 میلیارد تومان از مبلغ 1100 میلیارد تومان را وصول کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بیان کرد: پیشنهادی مبنی بر اینکه مناطق 8 تا 22 حدود 50 درصد تخفیف در حوزه کمیته عمران و همچنین در مناطق جنوب شهر نیز 70 درصد تخفیف در نظر گرفته شود، مطرح شده است.
 
دبیر با بیان اینکه تمامی جرائم دیر کرد نوسازی 168 میلیارد تومان بوده است، مطرح کرد: در حال حاضر 98 میلیارد تومان آن را تخفیف داده‌ایم و به دنبال آن هستیم که بتوانیم 70 میلیارد آن را وصول کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار