یکی مقام کویتی از تلاش رژیم صهیونیستی برای نفوذ به بازارهای کشورهای عربی خبر داد و اعلام کرد کویت از این امر ممانعت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الوطن، ولید ابراهیم حسن حمادی، رئیس دفتر تحریم اسرائیل اداره کل گمرکات وزارت دارایی کویت، در حاشیه نشستی با محوریت تحریم رژیم صهیونیستی در قاهره گفت: در نشست قاهره، وضع برخی شرکت‌های خارجی که با اسرائیل معامله می‌کنند یا تولیدات شهرک‌نشین‌ها را خریداری می‌کنند، بررسی شد.

وی افزود: اسرائیل به دنبال نفوذ به بازارهای عربی از طریق شرکت‌های خارجی است. در نشست قاهره بر ضرورت حمایت از اقدامات مردمی عربی و بین‌المللی در راستای تحریم اقتصادی اسرائیل تاکید شد.

رئیس دفتر تحریم رژیم صهیونیستی اداره کل گمرکات وزارت دارایی کویت در ادامه بیان کرد: کویت به طور جدی و گسترده تحریم را اجرا می‌کند و رایزنی قوی با دفتر اصلی تحریم اسرائیل در قاهره دارد و همه شرکتها رصد می‌شوند.

حمادی اعلام کرد: ما در کویت اجازه ورود کالاهای اسرائیلی به بازارهای کویت را نمی‌دهیم. ملت کویت از این تحریم علیه اسرائیل حمایت می‌کند و هر کالایی که در بازار یافت شود از طریق مردم اطلاع داده می شود. کویت بیش از کشورهای عرب در راستای اجرای تحریم اقتصادی اسرائیل حرکت می‌کند و باید دفاتر تحریم عربی اسرائیل در کشورهای عربی مورد حمایت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تاثیر اقتصادی تحریم کالاهای اسرائیلی از سوی کشورهای عربی آشکار است و اسرائیل به علت بحران مالی گسترده، به دنبال نفوذ به بازارهای عربی است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار