معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: با مشارکت دانشجو معلمان در هزینه‌های رفت و آمد امکان اعزام تمام ورودی های 91 به مشهد وجود دارد.

علیرضا صادق زاده معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزئیات وضعیت اعزام تمام دانشجو معلمان ورودی 91 این دانشگاه به مشهد گفت: براساس طرح اولیه سعی داشتیم  کل هزینه های رفت و آمد و امکانات رفاهی را دانشگاه پرداخت کند اما با توجه به تعداد بالای دانشجو معلمان و برآورد هزینه‌ها، شرایط کمی تغییر کرد.

وی ادامه داد: چنانچه دانشجومعلمان در هزینه رفت یا آمد مشارکت داشته باشند امکان اعزام تمامی ورودی‌های 91 فراهم شده اما در غیر این صورت و با وجود پرداخت تمام هزینه توسط دانشگاه، امکان اعزام بخشی از دانشجو معلمان فراهم می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این طرح به نام "پیمان با امام رئوف " نامگذاری شده فرصت خوبی برای دانشجو معلمان در جهت کسب تجربه‌ است، عنوان کرد: طی 9 دوره دانشجو معلمان به تفکیک جنسیت و پردیس‌ها اعزام می شوند.

صادق زاده با اعلام اینکه برای سفر متناسب با مسیر دانشجو معلمان اتوبوس‌های ایمن یا قطار مورد استفاده قرارمی گیرد، یادآور شد: با همکاری نهادهایی همچون سپاه امکانات لازم برای جابجایی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجو معلمان از 23 مردادماه تا 19 شهریور اعزام می‌شوند، اظهار کرد:   در بازه زمانی چهارم تا پانزدهم شهریور ماه فقط دانشجو معلمانی که درسشان خرداد ماه به اتمام رسیده اعزام می‌شوند چرا که دانشجویان دیگر در ایام امتحانات پایان ترم تابستان هستند.

صادق زاده بیان کرد: دانشجو معلمان باید توجه داشته باشند که برای اعزام به مشهد مرخصی به آنها داده نمی‌شود و با توجه به تعداد مجاز غیبت‌ها در طول ترم می توانند در کلاس درس حاضر نشوند.

وی گفت: در تامین هزینه رفت و آمد مدیریت استان‌ها، نهاد رهبری، بخش های مختلف مدیریت استانی و خیرین می توانند مشارکت داشته باشند تا سفر برای دانشجو معلمان هزینه‌ی کمتری داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.