منابع سوری به تاثیر حملات هوایی روسیه در کند کردن روند یورش‌های تروریست‌ها برای شکستن محاصره حلب اشاره کردند.

حملات هوایی روسیه یورش تروریست‌ها را در حلب مهار کرد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرانس 24 گزارش داد: نیروی هوایی روسیه حملات گسترده ای را به جنوب شهر حلب در حمایت از نیروهای ارتش سوریه انجام داده  که این حملات سبب کند شدن هجوم گروه‌های مسلح برای شکستن محاصره شرق حلب شده است.

منابع سوری اعلام کردند: حملات روسیه در طول شب به مناطق جنوب غربی حلب ادامه پیدا کرد که این به کند شدن هجوم گروه‌های مسلح منجر شد.
 
این حملات به ارتش سوریه اجازه تسلط بر پنج مرکز از مجموع هشت مرکز تحت تسلط گروه‌های مسلح را داد و ارتش سوریه مانع از تحکیم مواضع گروه‌های مسلح در این مناطق شد.

فرانس 24 در ادامه گزارش داد: گروه‌های مسلح به دنبال گشودن راه امداد رسانی برای مناطق تحت محاصره ارتش سوریه در شرق و جنوب شرق حلب با تسلط بر کوی راموسه واقع در جنوب غربی حلب هستند. آنها در یورش اخیر خود به دنبال تلاش برای قطع امداد رسانی ارتش سوریه و غیر نظامیان در مناطق غربی حلب هستند.

بر اساس گزارش های دریافتی، نبرد سنگین در محورهای مختلف حلب میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در جریان است و 50 تروریست به هلاکت رسیده اند.

یورش گروه‌های مسلح در واقع بزرگترین هجوم آنها از سال 2012 است که در آن موفق به تسلط بر نیمی از حلب شدند.

فرانس 24 گزارش داد: این نبرد آخرین فرصت برای گروه‌های مسلح است و اگر شکست بخورند دیگر امکان یورش دیگر را ندارند. برای ارتش سوریه نیز این نبرد حکم مرگ و زندگی را دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
حالا که از تونلاشون اومدن بیرون بهترین فرصته تا نیست و نابودشون کنن
آخرین اخبار