مشکل افت فشار آب شرب روستای رگ سفید هندیجان بر طرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی ماهشهر گفت: آب شرب چهار روستای امام زاده عبداله، مالکی، زلقی و رگ سفید از خط آبرسانی محرم تامین می شود.

سیاوش مددی افزود: مسافت زیاد روستای رگ سفید از محل توزیع سبب کاهش شدید فشار آب در روستا شده بود که این مشکل با نصب یک پمپ 65 کیلو وات با اعتبار 300 میلیون ریال رفع شد.

وی گفت: نصب و راه اندازی این پمپ زمینه لازم برای برخورداری 70 خانوار این روستا از آب شرب با کیفیت بالا را فراهم کرد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماهشهر افزود: به منظور پایداری و برخورداری کلیه روستاهای هندیجان از آب مناسب انجام سه طرح آبرسانی در این شهرستان لازم و ضروریست.

مددی گفت: با تکمیل احداث تاسیسات آبرسانی چم خلف عیسی که 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در صورت تامین اعتبار، زمینه آبرسانی به 25 روستای این حوزه را فراهم می کند.

وی در خصوص انشعابات غیر مجاز در سطح روستاها افزود: برداشت های غیر مجاز از شبکه آب رسانی روستاها توسط برخی افراد موجب افت فشار و نارضایتی مشترکان روستایی می شود که لازم است دهیاران مانع انجام این کار توسط این افراد شوند.

شهرستان هندیجان در حوزه اداره آب و فاضلاب روستایی ماهشهر است.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر در جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته و دارای 39 روستا با سه هزار مشترک آب روستایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.