28 روستای دهستان نصار آبادان از خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسینی  مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان گفت:با اصلاح و بازسازی مخزن آب پاک ایستگاه پمپاژ شهید درویش، 28 روستای دهستان نصار شهرستان با هفت هزار نفر جمعیت از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

داوود حسینی افزود:ایستگاه پمپاژ شهید درویش در اروندکنار با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شد که با راه اندازی آن 28 روستای دهستان نصار شهرستان آبادان با هفت هزار نفر جمعیت از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

وی گفت:برآورد انجام شده برای راه اندازی این تاسیسات از سوی مشاور وزارت نیرو مبلغ 30 میلیارد ریال بود که این امور با استفاده از نیروهای داخلی و اعتبارات شرکت موفق به بهره برداری از آن با صرف اعتباری افزود بر 10 میلیارد ریال شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبادان افزود:این پروژه با تلاش شبانه روزی کارکنان امور آبفاروستایی شهرستان آبادان ظرف مدت 15روز به بهره برداری رسید.

حسینی گفت:اجرای هشت کیلومتر خط انتقال، راه اندازی ایستگاه پمپاژ، اجرای سه کیلومتر شبکه توزیع، شست و شوی 6 کیلومتر از خطوط قدیمی و اصلاح و بازسازی کلیه سرخط های ورودی به دهستان، بازسازی مخزن آب پاک و نصب پمپ از مهمترین عملیات های اجرایی در این پروژه بوده است.

وی افزود: همچنین توسعه شبکه توزیع این دهستان به طول 11 کیلومتر با دیون در حال انجام است.

مخزن آب پاک شهید درویش در اختیار امور آبفا شهری شهرستان آبادان بود که با پیگیری های انجام شده و مساعدت آن امور به امور آبفا روستایی شهرستان آبادان واگذار شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.