آبادان؛

انعقاد تفاهمنامه ۱۳۰ میلیاردریالی منطقه آزاداروند وشهرداری آبادان

تفاهمنامه ۱۳۰ میلیاردریالی منطقه آزاداروند وشهرداری آبادان منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این تفاهمنامه در جهت تکمیل زیرساختها و توسعه خدمات شهری و عمرانی آبادان منعقد شده است.

موعود شمخانی با اشاره به سیر صعودی و روند رو به رشد فعالیتهای عمرانی در منطقه افزود: در تفاهمنامه منعقد شده با شهرداری آبادان انجام امور تکمیلی و توسعه ای در بحث زیر ساختها و عمران شهری در دو فاز به انجام می رسد.

به گفته معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، در فاز نخست ۵۰ میلیارد ریال و برای فاز دوم ۸۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و تخصیص یافته است.

وی  با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند به تنهایی قادر به انجام تمامی مسئولیت ها و فعالیتهای اجرایی نیست، گفت: برای دستیابی به نقطه مطلوب براساس شاخص ها و معیارهای استاندارد شهری، به  همفکری، همگرایی و عزم جدی تمامی ارگانها، نهادهای دولتی و اجرایی منطقه نیاز داریم.

شمخانی با اشاره به وجود ظرفیت چهار نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود: امید می رود تا با تلاش وهمت مضاعف و همه جانبه در مسیر پیشرفت و آبادانی منطقه آزاد اروند پیش برویم و شاهد رونق و رشد روز افزون رویدادهای عمرانی و زیرساخت های شهری آبادان و خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.