بودجه 500 میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های خرمشهراختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: در حاشیه برنامه رونمایی از خودروهای تاکسی اروند گفت: خرمشهر به علت وجود خون شهدا و حماسه‌های به جای گذاشته، مسؤولیت را برای مسؤولان چند برابر و سخت می‌کند.

محمدرضا معتمدی افزود: با وجود این که محل سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان است اما به سبب شور و شعف زیاد مسؤولان خرمشهری، حس منطقه آزاد نسبت به شهرستان خرمشهر بیشتر است و نسبت به خدمت مسؤولان برای مردم خرمشهر اعتقاد دارم.

وی گفت: با توجه به پیگیری و تلاش‌های مکرر مقرر شد که ردیف بودجه 500 میلیارد ریالی جهت زیر ساخت‌های شهرستان خرمشهر اهدا شود.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر با بیان اینکه امیدوارم خرمشهر به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: خرمشهر مهد تجارت خلیج فارس است، بهترین نقطه از شمال خلیج فارس و تنها راه امن برای تجارت خارجی، حمل و نقل دریایی و انتقال بار در آسیا منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر است.

معتمدی گفت: تکلیف کنونی همه مسؤولان این است که با همان روحیه و انگیزه سال‌های دفاع مقدس تلاش کنیم و خرمشهر را بسازیم.

وی افزود: با شعار، حرف و کارهای غیر فنی و مطالعه نشده کار ما به جایی نمی‌رسد و همه کارها باید به صورت اصولی، مدرن و نو انجام شوند.

معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر خبر داد: اکنون با شرکت بزرگ که مادر تخصص در حوزه حفاری و خدمات سرچاهی هستند قرارداد بستیم و این شرکت در حال انتقال به منطقه آزاد اروند است‌.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان خرمشهری از اولویت‌های ما است، گفت: کار تاکسی‌های پلاک اروند سال‌ها بر روی زمین مانده بود اما با همت مسؤولان خرمشهری که همدل و هم زبان هستند، به نام خرمشهر ثبت شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.