مدیرکل ارشاد اصفهان گفت: انتقاد در جای خود به جا و مناسب است اما رسالت مهم خبرنگاران دمیدن روحیه امیدواری در جامعه است پس خبرنگاران سعی کنند فضایی آرامش بخش در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان اصفهان اظهار داشت: در دو جلسه شورای فرهنگ عمومی استان راجب به رسانه و مطبوعات صحبت و تبادل نظر کردیم و رئیس خانه مطبوعات مسئول ارائه طرح بسته حمایتی شد.

وی افزود: قرار است در جلسه بعدی شورای عمومی استان این بسته به شکل کامل مطرح و وظیفه هر دستگاه برای حمایت از خبرنگاران اصفهان مشخص می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام افتخارات ما از جمله اینکه اصفهان را پایتخت فرهنگ و تمدن می‌دانیم، به نام نصف جهان افتخار و جایگاهی ویژه در فرهنگ و هنر کشور داریم مدیون انعکاس این اخبار توسط خبرنگاران است؛ تمام اصفهانی ها مرهون زحمات آنها هستند.

وی با بیان اینکه خداوند نیز در قرآن کریم نیز به خبر اشاره  کرده است،اظهار داشت: نبی به معنی خبر رسان است و کار نبی رساندن خبر از خدا به مردم است.

حجت‌الاسلام ارزانی با بیان اینکه پیامبر معصوم است چون خبری از سوی  پروردگار به مردم منتقل می کند، ابراز داشت: خدا در قرآن به پیامبرش امر می کند که ای پیامبر این خبر را به مردم برسان که من قطعا غفور و رحیم هستم.

وی  تاکید کرد: خداوند با اشاره به بخشش عام و رحمت خاص خود از پیامبر می‌خواهد که اخبار را به گونه‌ای منتقل کند که فضایی آرام و امیدبخش با در جامعه ایجاد شود و مردم امیدوارانه به درگاه خداوند روی آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید با سرعت، دقت و صحت اخبار را منتقل کنند، ابراز داشت: شما این توان را دارید که فضای جامعه را به سمت شادی و یا غیر شادی ببرید؛ انتقاد در جای خود به جا و مناسب است اما سعی کنید که فضایی آرامش بخش در جامعه ایجاد کنید.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.