ترامپ: ستاد تبلیغاتی من در وضعی عالی قرار دارد

ترامپ معتقد است ستاد انتخاباتی‌اش اکنون از گذشته وحدت بیشتری دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بی‌بی‌سی، دونالد ترامپ – نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – تاکید کرد علی‌رغم اشتباهات اخیر وی، وحدت در ستاد تبلیغاتی او همچنان حفظ شده است.

وی در یک گردهمایی در فلوریدا گفت ستاد تبلیغاتی‌اش در وضع بسیار مناسبی قرار دارد. این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده بودند در پی اظهارات توهین‌آمیز ترامپ خطاب به والدین یک سرباز آمریکایی کشته شده، ستاد ترامپ با مشکلات بسیاری مواجه شده است. همچنین کارکنان ستاد انتخاباتی وی به سی‌ان‌ان گفته اند احساس می‌کنند با کار کردن در این ستاد، وقت خود را هدر می‌دهند.

اما ترامپ در سخنرانی‌اش گفت: "ستاد انتخاباتی من هرگز وحدت امروز را نداشته است. می‌توانم به شما بگویم از زمانی که رقابت‌های انتخاباتی را آغاز کرده ام، ستاد تبلیغاتی من شرایطی بهتر از این را تجربه نکرده است."

پیش از این، "پال منافورت" – رئیس ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ – انگشت اتهام را به سوی هیلاری کلینتون نشانه رفته بود و اظهار کرده بود اینگونه شایعات کذب به وسیله طرفداران کلینتون منتشر می‌شود.

پس از جنجال‌هایی که در هفته گذشته صورت گرفت، بسیاری از جمهوری‌خواهان در مصاحبه با رسانه‌ها نظرات ضد و نقیضی درباره ترامپ مطرح کرده اند. بسیاری از آن‌ها اعلام کرده اند در صورتی که رفتار این کاندیدا تغییر نکند از وی حمایت نخواهند کرد.

این در حالی است که مخالفت با ترامپ ممکن است ریسک بالایی به همراه داشته باشد. معمولا سیاست‌مداران برای حفظ جایگاه خود، سعی می‌کنند ریسک‌ها را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار