سرگردانی مخالفان ترامپ/ حمایت جمهوری‌خواهان از هیلاری کلینتون

مخالفانِ جمهوری‌خواهِ دونالد ترامپ وادار به حمایت از هیلاری کلینتون شدند.

سرگردانی مخالفان ترامپ/حمایت جمهوری‌خواهان از هیلاری کلینتون
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلیتیکو، پس از اینکه «دونالد ترامپ،» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه یک هفته پر سر و صدا دیگر را رقم زد و باراک اوباما حمایت جمهوری‌خواهان از وی را زیر سوال برد؛ هم‌حزبی‌هایش حاضر به حمایت از رقیب وی –هیلاری کلینتون- نشدند. با این حال آنها هیچ گزینه مهم و منسجمِ جایگزینی ندارند.

مصاحبه با تعدادی از فعالان حزب جمهوری‌خواه که تلاش کردند از نامزدی دونالد ترامپ جلوگیری کنند، نشان می‌دهد پس از شکستشان در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان دیگر فعالیت‌های منسجمی برای مخالفت با وی انجام نمی‌دهند و از او حمایت می‌کنند. برخی نیز سعی می‌کنند در حزب فعالیتی نداشته باشند. دیگر اعضا نیز به حمایت از «گری جانسن» و «بیل ولد» از حزب لیبرترین پرداخته‌اند. فقط تعداد اندکی در اقدامی عجیب از کلینتون حمایت می‌کنند.

مشاجره و بحث‌هایی که در هفته جاری در کمپین ترامپ اتفاق افتاد بیش از پیش موجب ناامیدی جمعیت مخالف ترامپ شد. با اینکه خشم این افراد نسبت به ترامپ افزایش یافته، فعالیت آنها به انتقادهای توییتری محدود شده است.

«سالی برادشو» که سالها مورد اعتماد خانواده «بوش،» رئیس‌جمهور سابق آمریکا بود، به طور ناگهانی از حزب جمهوری‌خواه خارج شد و اعلام کرد اگر رقابت‌ها نزدیک باشد به هیلاری کلینتون در فلوریدا رأی می‌دهد. پس از وی یکی دیگر از دموکرات‌ها به نام «ریچارد هنا» نیز حمایت خود از کلینتون را اعلام کرد.

با اینکه مخالفان ترامپ در انتخاب قدم بعدی خود تردید دارند؛ آنچه به وضوح پیداست ناامیدی بیش از پیش آنها است. برخی از آنها انتظار رخدادی را دارند که احتمال وقوعش بسیار کم است: رأی نیاوردن نامزدهای احزاب اصلی و انتخاب رئیس‌جمهور از سوی مجلس.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار