نماینده ولی فقیه در استان با تبریک آغاز دهه کرامت معرفت افزایی نسبت به امامان (ع) را از جمله آثار و برکات مناسبت های دینی برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در نشست هماهنگی استقبال از خادمان امام رضا (ع) با تاکید بر برگزاری باشکوه این ویژه برنامه، افزود: دیدار پرچم گنبد امام هشتم شیعیان در سال های اخیر تاثیری مطلوب و عمیق در روح جامعه گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه نباید پرچم گردانی به مناسک تبدیل شود، بیان کرد: باید در فضایی آبرومندانه از این پرچم و خادمان حرم بر حسب وظیفه استقبال شود.

ملک حسینی اظهار کرد: مسئولان با طرح خواسته هایی شامل ساخت بیمارستان، مراکز درمانی و کمک به آزادی زندانیان غیرعمد از حمایت آستان قدس رضوی بهره ببرند.

وی به احتمال همزمانی سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد و ورود این خادمان اشاره کرد و افزود: چنانچه این همزمانی صورت گیرد باید با رعایت دقیق نظم این مناسبت ها مدیریت شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از آمادگی مردم و مسئولان اجرایی استان برای استقبال از خادمان حرم امام رضا (ع) خبر داد.

فتاح محمدی افزود: خادمان حامل پرچم گنبد امام رضا (ع) 20 مردادماه امسال وارد شهر یاسوج می شوند.

وی بیان کرد: در این روز ویژه برنامه هایی مانند دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سردار ستار اورنگ، اولین فرمانده جنگ استان شهید هرمزپور و مهاجر الی الله و برگزاری جشن بزرگ میلاد برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.