همدان؛

شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها از وظایف مجمع بسیج ورزشکاران

بسیج ورزشکاران استان همدان به دنبال شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی است.

شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها از وظایف مجمع بسیج ورزشکارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در نخستین نشست مجمع سالیانه بسیج ورزشکاران استان همدان اظهار داشت: شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی، کمک و حمایت از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‏یافته عموم ورزشکاران استان در عرصه‌های مأموریتی بسیج، غنا‌بخشی برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان از جمله مهم‌ترین وظایف و اختیارات مجمع استانی بسیج ورزشکاران است.

مهدی بابایی دیگر وظایف و اختیارات بسیج ورزشکاران را بررسی راهکارهای ارتقای شأن و منزلت اجتماعی ورزشکاران بسیجی در استان، بررسی راهکارهای توانمند‌سازی ورزشکاران بسیجی با استفاده از ایده‌های خلاق و صاحب‌نظر، تعمیق و افزایش معرفت دینی و بصیرت سیاسی ورزشکاران استان عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در ادامه به برگزاری برنامه های متنوع و خوبی در سال 95 اشاره کرد و گفت: امروز سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور صاحب نظران و متخصصین، شورای عالی قشر ورزشکاران را به عنوان اتاق فکر ورزش همدان برگزار کرد و این جلسات در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان همدان با ترکیب جدید اعضا در موضوعاتی همچون توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، توسعه ورزش قهرمانی، توسعه فعالیت های فرهنگی ورزشی،توسعه ورزش بانوان، توسعه علمی ورزشی و توسعه ورزش جانبازان و معلولین فعالیت و تلاش خواهد کرد.

در پایان این نشست رای گیری برای رئیس، نائب رئیس و ارزیاب مجمع برگزار و در پایان رسول منعم به عنوان رئیس، دکتر رشید حیدری مقدم به عنوان نائب رئیس و غلامرضا جعفری به عنوان ارزیاب مجمع بسیج ورزشکاران استان همدان برای سه سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار