کارگردان «دزد و پری» گفت: اگر سینمای کودک مورد حمایت واقعی قرار بگیرد، خروجی آن تولید فیلم‌های بیشتر با کیفیت بالاتری خواهد بود.

حسین قناعت کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص رضایت از فروش فیلم سینمایی «دزد و پری» گفت: در مجموع فروشی که این فیلم به دست آورده، برای سینمای کودک که از تبلیغات آنچنانی بهره نمی‌برد راضی کننده است.

وی افزود: اگر سینمای کودک مورد حمایت واقعی قرار بگیرد، خروجی آن تولید فیلم‌های بیشتر با کیفیت بالاتری خواهد بود. در نتیجه زمانی که کودکان و نوجوانان ما ابراز رضایت کنند؛ یعنی موفق شدیم خانواده ها را به سینماها بکشانیم.

وی در مورد استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات فیلم ها عنوان کرد: فضای مجازی مدرن شده تبلیغات دهان به دهان است؛ چرا که این روزها خانواده‌ها و آشنایان کمتر به دیدار یکدیگر می روند. البته این روش بی تاثیر نبوده و توانسته بخشی از تبلیغات آثار سینمایی را انجام بدهد.

این کارگردان در خصوص ساخت فیلم های سینمایی با کیفیت بدون پرداخت هزینه های گزاف اظهار داشت: در این زمینه اول باید زمان ساخت را مد نظر قرار داد. خود من جزو فیلمسازان بدون حاشیه هستم. سعی می کنم با انجام صحیح کارها و شرح وظایف کسی را معطل خود نکنم تا از هدر رفتن هزینه به خاطر اتلاف وقت جلوگیری شود.

وی افزود: البته در این راستا برخی فکر می کنند اگر فیلمی در مدت زمان کم ساخته شود، کیفیت آن پایین می آید. در صورتی که اینطور نیست و فقط با مراقبت و برنامه ریزی صحیح و بدون حاشیه است که می توان به بهترین خروجی رسید.

وی ادامه داد: بودجه هم مانند وقت است که باید به خوبی حفاظت شود. البته نمی گویم که ساخت یک فیلم حتما باید کم خرج باشد بلکه می گویم باید با حفظ کیفیت آن به اندازه نیاز فیلم هزینه کرد.

قناعت خاطرنشان کرد: البته فقط پول نیست که فیلم را می‌سازد بلکه برای ساخت اثری متناسب شعور مخاطب، نیاز به فکر و گروهی خوب و حرفه ای است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.