بیرجند؛

باشگاه خبرنگاران جوان دارای قابلیت های خاص خبری در بین خبرگزاری های استان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت:باشگاه خبرنگاران جوان ، به دلیل بهره مندی از دو حوزه تصویری،مستند و مکتوب به صورت بالقوه و بالفعل از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان دارای قابلیت های خاص خبری در بین خبرگزاری های استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام  معصومی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان حضور یافت.

وی گفت : این خبرگزاری با گسترش کار و فعالیت خود در محیطی به نسبت کوچک، نقش برجسته و قابل قبولی در پوشش خبری اخبار استان دارد .

وی با گرامیداشت یاد شهیدان صارمی و فرهادی ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبرنگاری ورسانه تبریک گفت و از زحمات خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان در حوزه تصویری و مکتوب در پوشش اخبار این بنیاد قدردانی کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: زمانی که خبرنگار فعالیت وکار خود را با یاد شهدا آغازکند بسیار شیرین و پر محتوا پیش می رود، به طوری که در این عرصه بیشتر از تشییع پیکر شهدا ، تبین فرهنگ شهادت در جامعه مهم است.

حجت الاسلام معصومی از فعالیت و پوشش سریع برنامه های بنیاد شهید توسط خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تشکر کرد و گفت: خبرنگاران می توانند نقش مهمی در تبین فرهنگ شهید ، شهدا و پیام رسان قوی برای خانواده های شهدا و مردم باشند.

مسئول باشگاه خبرنگاران جوان نیز در این دیدار از حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت روز خبرنگار در این خبرگزاری تشکر و قدر دانی کرد.

سید محمد نظامی گفت: باشگاه خبرنگاران جوان،صدا وسیمای کوچکی است که با توانایی ها و امکانات مختلف در انعکاس اخبار به طور تصویری و مکتوب فعالیت دارد.

وی افزود:باشگاه خبرنگاران جوان آمادگی دارد تا با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر ادارات در حوزه تصویری و مکتوب جهت پوشش اخبار همکاری های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.