دبیر دومین جشنواره عکس استانی رضوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 550 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که هشت نفر به عنوان منتخب معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اسماعیل زارعی با تبریک دهه کرامت گفت: ایران اسلامی بر خود می‌بالد میزبان کریمه اهل‌بیت(ع) و عالم آل محمد(ص) می‌باشد.

وی افزود: ایرانیان عشق و ارادت زیادی به ائمه و اولاد و فرزندان آنها دارند به گونه‌ای که مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد و حضرت معصومه(س) در ایام مختلف سال میزبان خیل عظیمی از دوستداران اهل‌بیت(ع) است.

مدیر اجرایی دومین جشنواره استانی عکس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جامعه فرهنگی و هنری وظیفه دارد از طرق مختلف ضمن تبیین فرهنگ دینی و اسلامی به معرفی سیره و منش اهل‌بیت (ع) در جامعه بپردازد.

زارعی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر همزمان با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خوبی در سطح استان برگزار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت بالای فرهنگ و هنر در استان، می‌تواند زمینه و بستر شناخت و معرفی اهل‌بیت(ع) را در جامعه فراهم سازد ادامه داد: دومین جشنواره استانی عکس رضوی به مناسبت دهه کرامت  و به میزبانی شهرستان لنده برگزار گردید.

زارعی با بیان اینکه بیش از 550 اثر از اول تیرماه تا 14 مرداد به دبیرخانه جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده ارسال گردید افزود: هشت نفر از شرکت‌کنندگان جشنواره به عنوان منتخب معرفی شدند که جوایز آنها در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

مدیر اجرایی دومین جشنواره استانی عکس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید اسماعیل میری، بهروز عادلفر، اسحاق آقایی، داود ایزدپناه‌، رحیم دادوند، فاطمه قرائتی، شقایق عدالت‌منش و فرهاد معصومی منتخبین دومین جشنواره عکس رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.