اردبیل؛

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق با خبرنگاران

مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اردبیل دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای ملت هستند گفت: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اردبیل همواره در راستای اطلاع رسانی صحیح و دقیق از عملکرد دستگاههای اجرایی تلاش مضاعف کرده و این عملکرد آنها همواره قابل ستایش و تمجید می باشد.

علیرضا علیزاده اين مناسبت فرخنده را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و تمامی دست‌اندرکاران حوزه اطلاع رسانی استان اردبیل بویژه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اردبیل تبريک عرض نموده و در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مزین گردیده است افزود: توفيقات اين قشر خدوم و پر تلاش را در جهت اطلاع رسانی و بيان دستاوردهای انقلاب اسلامی و افزايش سطح آگاهی و اميدواری در بين مردم از خداوند دانای حكيم مسالت نمود.

وی قشر خبرنگاران را قشر مظلوم جامعه فرهنگی عنوان کرد و گفت: لازم است معیشت خبرنگاران پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و متناسب با شان خبرنگار باشد زیرا درآمد خبرنگاران با توجه به تلاش شبانه روزی آنها و اهمیت و حساسیت شغل خبرنگاری بسیار پایین و ناکافی است.

علیزاده از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در راستای ترویج صحیح الگوی مصرف انرژی و پوشش به موقع خبری این دستگاه اجرایی در بین مردم تشکر کرد و گفت: با توجه به پیک مصرف در فصل تابستان سایر رسانه را نیز به ترویج صحیح فرهنگ مصرف انرژی دعوت نمود.

وی افزود: بی تردید توفیق تلاش و خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی یکی از مواهب الهی و مشمول فوز و اجر اخروی است و نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام متعالی جمهوری اسلامی و دفاع از هویت و فرهنگ این مرز و بوم بی نظیر و ستودنی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.