اردبیل؛

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان خلخال

بزرگترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان خلخال منهدم و 15 کیلوگرم تریاک از این باند کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،به نقل از روابط عمومی اداره اطلاعات شهرستان خلخال، صبح امروز در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بزرگترین باند تهیه و توزیع و حمل مواد مخدر در شهرستان خلخال به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات شهرستان خلخال منهدم شد.

سربازان گمنام (عج) شهرستان خلخال با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی و دستگیری عوامل یک باند تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر به شهرستان خلخال از مبادی جنوب کشور شدند.

طبق اطلاعات حاصله دستگیرشدگان که دو نفر از اهالی استان‌های جنوبی و یک نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و با سابقه شهرستان خلخال هستند با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

در جریان انهدام این باند سه نفر از اعضای آن دستگیر و نزدیک به 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 این اقدام کم‌نظیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در انهدام این باند تهیه و توزیع مواد مخدر موجبات رضایت‌مندی مردم و مسؤولان شهرستان خلخال را به دنبال داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره اطلاعات شهرستان خلخال، ازاین باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد حمل این مقدار مواد به شهرستان خلخال و توزیع آن را داشتند مقادیری لوازم ارتباطی تلفن همراه، شوکر و سلاح سرد و لوازم مصرف مواد مخدر، تجهیزات کنترل و دوربین مدار بسته به دست آمده که ضمیمه پرونده این باند تهیه و توزیع مواد مخدر شد.

اهالی شهرستان خلخال در اردبیل از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت دستگیری و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر تقدیر کردند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
دستتون درد نکنه -اگر شماها نباشید ایران هم به سرنوشت افغانستان و عراق و ... تبدیل میشد-این کار شما بسیار ارزشمنده و نتیجه شبانه روز کار شیفتی و اطلاعاتی دقیق و بسیار حساسه -به خاطر شماهاست که ایران از همه جای دنیا متفاوته-موفق باشید فرزندان امام زمان-یا علی