مادر باردار توسط تیم شبکه بهداشت و درمان مهاباد نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حادثه تصادف در مسیر کمربندی جاده مهاباد به طرف میاندوآب واقع در مسیر جاده برده رشان اتفاق افتاد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله فوریتهای پزشکی مستقر در جاده پس از تحویل مادرباردار از تیم امداد و نجات هلال احمر اقدامات اولیه درمانی را بر روی مادر باردار پر خطر انجام دادند و مصدوم را به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انتقال دادند.

وی افزود: مادر باردار پرخطر با داشتن 46 سال در ماه هشتم بارداری خود بسر می برد و در صورت تاخیر در رساندن مصدوم به بیمارستان منجر به خونریزی داخلی و احتمال سقط جنین نوزاد بیمار می شد که در طول مسیر با انجام اقدامات درمانی به موقع وضعیت بیمار به حالت نرمال برگشت و بلافاصله با اطلاع دادن به بیمارستان تیم نجات مادر باردار در بیمارستان تشکیل یافت.

مرزنگ گفت: بعد از ورود مصدوم به اورژانس بلافاصله مصدوم بر روی تخت تریاژ اورژانس بستری شدو توسط پزشکان جراحی عمومی،زنان و زایمان،جراحی مغز و اعصاب،رادیولوژیست، ،پزشکان عمومی تحت معاینه قرار گرفته و برای مصدوم سونوگرافی سریع،سی تی اسکن و گرافی انجام گرفت واقدامات اولیه درمانی برای این مادر باردار پرخطر انجام شد (سرم تراپی و...) انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حال عمومی مادر و نوزاد مطلوب می باشد و هر دو در سلامت کامل به سر می برند.

جاده مهاباد به میاندوآب به طول 45 کیلومتر از پرترددترین راه های آذربایجان غربی به شمار می رود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.