استان کردستان و محبان خاندان نبی مکرم اسلام(ص) فردا سه شنبه برای پنجمین سال متوالی میزبان خدام و بیرق مطهر حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه ورئیس ستادزیرسایه خورشید در استان کردستان در این باره گفت: علاقه و ارادت اهل سنت و خصوصا مردم کردستان به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص) و خاندان طاهرین آن حضرت زائدالوصف و زبانزد خاص و عام می باشد.

حجت الاسلام مهدی فرزی افزود: استقبال از خدام و بیرق مطهر آستان علی بن موسی الرضا (ع) فردا سه شنبه نوزدهم مرداد ماه 95 با حضور جمعی از مدیران و مسئولین نظامی و انتظامی از فرودگاه سنندج آغاز و سپس با حضور در گلزار شهدا به پایان می رسد.

وی گفت: حضور در بقاع متبرکه امامزادگان، دیدار با مسئولین، حضور در سرای سالمندان و دیدار با کودکان بی سرپرست ، حضور در جمع طلاب و روحانیون خواهر و برادر تشیع و تسنن، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان و حضور در بخش های مختلف بیمارستان توحید و بعثت و عیادت از بیماران و متبرک نمودن بیماران و همراهانشان به پرچم متبرک بارگاه امام رئوف علی این موسی الرضا و سپس حضور در تجمع دختران و بانوان سطح شهر سنندج از سری برنامه های حضور بیرق مطهر حرم رضوی و خدام آستان مطهر حضرت علی بن موسی الرضا می باشد.

وی حضور در جمع خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد و افزود: کاروان زیر سایه خورشید به مدت یک هفته میهمان مردم ولایتمدار کردستان می باشد که به تناسب برنامه ریزی های انجام شده سعی می شود بیرق مطهر رضوی همه شهرستان های استان از برنامه های متبرک و متنوع دهه کرامت بهره مند شوند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار