تعدد رسانه ها نشان از سطح شعور سیاسی و اجتماعی جامعه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه موقت شادگان گفت: حضور این همه رسانه و خبرنگار در شهرستان نشان از سطح بالای شعور سیاسی و اجتماعی مردم دارد.

حجت الاسلام هاشم صوفی در آئین نکوداشت روز خبرنگار افزود: خبر و خبرنگار در جوامع مختلف دارای ویژگی ها و جایگاه خاصی است اما در کشور ما که خبرنگار برای انجام رسالت سنگین حرفه اش از جانش همانند شهید صارمی می گذرد، ارزشمندتر است.

وی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک آن به جامعه رسانه شهرستان شادگان گفت: نقش و جایگاه خبر در جوامع بشری به ویژه در فرهنگ اسلامی صریح و از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه موقت شادگان در ادامه با اشاره به گزارش های دقیق و عمیق خبرنگار به رخدادها و وقایع خبری، افزود: توجه به اولویت های جامعه و نظام با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل موثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

حجت الاسلام صوفی همچنین از رسانه های خبری به عنوان ابزار قدرت، تربیت و اصلاح، مطالبه گری حقوق مردم، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد و گفت: خبرنگاران در ایران اسلامی باید نگاه منصفانه به موضوعات مختلف داشته باشند زیرا برای به کار بردن هر کلمه مسئول هستند.

وی افزود: رسانه ها مطمئنا نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.