مرزبانی آبادن از لحاظ امکانات سخت افزار و نرم افزایی به پیشرفت خوبی دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده مرزبانی شهرستان آبادان در نشست خبری که بمناسبت روز خبرنگار در مرزبانی این شهرستان برگزار شد،گفت: از لحاظ امکانات سخت افزایی و نرم افزایی پیشرفت خوبی داشتیم و باتوجه به گروه‌های تروریستی در مرز تجهیزات شناوری و نیم سنگین را مجهز کردیم و در وضعیت مناسبی به سرمی بریم.

سرهنگ نادر اسداللهی بابیان اینکه یکی از کارهای اساسی مرزبانی قاچاق کالابوده است افزود: کالاهای ته لنجی بنابوده است بصورت عمده وارد و صادر شود اما در بندرچوئبده و اروند این کالا  جمع شده و این برخلاف آن چیزی بوده که در برنامه ریزی ها صورت گرفته است.

وی گفت: مرزها همیشه محل قاچاق کالا بوده و هستند و ما توانستیم در چند سال گذشته به سمت کنترل الکتریکی مرز ها برویم  و با توجه به قابلیت دوربین وانواع سیستم های کنترلی وبالابردن تجهیزات شناوری توانسته ایم کنترل از مرزهارا به  وضعیت مناسبی  برسانیم.

فرمانده مرزبانی آبادان بابیان اینکه امنیت واقتصاد دومقوله ای هستند که باهم رابطه مستقیم دارند،افزود:آن چیزی که اینجا مرزها را تهدید می کند مهاجرت مردم است اگرمردم مهاجرت کنند این امنیت در مرزها به خطر می افتد.

اسداللهی 126هزار تن برنج ،51هزار و105کیسه چای ،پارچه ،سوخت،شیلات وموبایل  را ازعمده کشفیات قاچاق کالا در مرزآبادان  برشمرد.

وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مرزبانی ودریابانی شهدای مرزبانی ودریابانی ناجادر شهرستان آبادان گفت:در 10سال اخیر4نفراز همکاران فداکاردر عرصه مرزبانی رادرراه حراست از مرزهای منطقه جان خودرا تقدیم اسلام کردند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.