فرماندار تربت جام گفت : با کلنگ زنی های بدون مطالعه در هفته دولت به شدت مخالم هستم و شهرستان تربت جام هیچ کلنگ زنی در این هفته نخواهد داشت.

کلنگ زنی هایی که شش سال در صف انتظار می مانندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رستمی افزود : یکی از مشکلات اصلی منطقه تعریف و کلنگ زنی پروژه های جدید ، بدون در نظر گرفتن سرمایه گذاری بنیانی و اقدامات زیرساختی است.
وی تصریح کرد : به همین خاطر بسیاری از اقدامات و سرمایه گذاری های صورت گرفته در گذشته ، بی نتیجه باقی مانده است.
فرماندار شهرستان ادامه داد : معتقدیم کلنگ زنی های چشم بسته و بدون مطالعه در تربت جام شش سال بعد صدایش در خواهد آمد.
رستمی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت نیز اظهار کرد : هفته دولت ، فرصت مناسبی برای ارائه و بیان خدمات دولت به مردم است ، همه دستگاههای اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی  در نکوداشت این هفته و تبیین سیاستها و اقدامات دولت اهتمام داشته باشند  و در جهت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیتهای اداری دستگاههای خود به مردم تلاش نمایند.
رستمی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید افزود : دولت در شرایطی کار خود را آغاز نمود که کشور در تمامی حوزه های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و همچنین عرصه بین الملل با مشکل مواجه بود اما امروز ما شاهد رشد مثبت در بخشهای مختلف هستیم.
وی در همین راستا بهبود وضعیت اقتصادی اشاره کرد و گفت : موفقیت هیأت دیپلماتیک ایران در توافقات هسته ای با حمایت های مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور  در تاریخ مسائل سیاسی کشور ماندگار خواهد بود و همچنین این توافق در بسیاری از مباحث اقتصادی و اجتماعی تأثیر گذار خواهد بود.
وی بیان داشت : دولتمردان وظیفه دارند واقعیت ها و سیاست گذاری های دولت را در حوزه های مختلف به تصویر کشیده و با اطلاع رسانی  برای مردم تبیین و تشریح  نمایند.
وی بر لزوم هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن  برنامه های بزرگداشت هفته دولت تاکید نمود و خواستار برنامه ریزی مدون با هماهنگی کلیه دستگاههای مرتبط جهت اجرای باشکوه  برنامه های این  هفته در شهرستان شد .
شایان ذکر است اعضای حاضر در این جلسه برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برگزاری  هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دولت اعلام نمودند.
انتهای پیام//ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.