پارسا خلفی دانش آموز اردبیلی در رشته علوم تجربی رتبه چهارم کنکور سراسری سال 95 را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ همزمان با اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش کشور پارسا خلفی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی اردبیل موفق شد با کسب رتبه چهارم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی را بدست آورد.

وی رمز موفقیت خود را تلاش و کوشش و برنامه ریزی های دقیق و همراهی و مساعدت خانواده و معلمان خود و توکل بر خدا عنوان کرد و افزود: میزان درس خواندنم برای کنکور سراسری متفاوت با شرایط زمانی متغیر بود اما در ابتدا روزانه 6 ساعت برای کنکور درس می‌خواندم و در زمان‌های نزدیک به کنکور مطالعه خود را روزانه به 10 ساعت افزایش دادم.

پارسا خلفی افزود: در کلاس‌های فوق برنامه به هیچ عنوان شرکت نکرده‌ام و تنها زیرپوشش آموزش‌های کلاس‌های مدرسه قرار گرفته‌ام و هیچ نیازی به حضور در کلاس‌های فوق برنامه برای موفقیت در کنکور نداشتم.

وی افزود: یک برنامه کلی مشخص کردم و تلاش می‌کنم که به اهداف خود دست پیدا کنم و تصمیم بنده تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه تهران می باشد که امیدوارم بتوانم در این دانشگاه به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنم.

خلفی بیان کرد: بدون شک مهم‌ترین نقش پدر و مادر حمایت معنوی و روحی آنها است و پدر و مادرم در زمان درس خواندنم برای کنکور سراسری با حمایت‌های معنوی و نظارت به اندازه خود سبب موفقیتم در کنکور سراسری شدند و قبولی‌ام در کنکور سراسری را مدیون حمایت‌های خانواده‌ام و معلمان خود می دانم.

وی گفت: نمی‌توانم در یک جمله از زحمات و تلاش‌های پدر و مادر و برادرانم تشکر کنم اما از تمام تلاش‌‌ها و زحمات آنها برای موفقیتم در تمام عرصه‌های زندگی‌ام سپاسگزاری می‌کنم.

خلفی با توصیه به تمام نوجوانان و جوانانی که در سال های آینده کنکور خواهند داد گفت: در وهله اول با برنامه ریزی های دقیق کتاب های درسی خود را مطالعه کرده و از کتاب های کمک درسی مورد تایید سازمان آموزش و پرورش نیز استفاده بکنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، چهارم ، کنکور ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.