ملی پوش بسکتبال گفت: در بازی های فیبا چلنج رقابت با تیم اردن کمی سخت است زیرا تیم اردن گربه سیاه ایران است و همیشه اذیت می کند.

آرمان زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با تیم های شرق آسیا در رقابت های فیبا چلنج نسبت به تیم های غرب آسیا سخت تر است,زیرا سبک بازی تیم های شرق آسیا سرعتی است و معمولا شوت های آنها به گل تبدیل می شود,همچنین تیم های غرب آسیا همانند تیم ایران فیزیکی بازی می کند 

ملی پوش بسکتبال افزود:تیم ملی بسکتبال چین قرار است در رقابت های فیبا چلنج از تیم دوم خود استفاده کند و تیم دوم چین همانند تیم اولش قوی است و نباید این تیم را ضعیف در نظر گرفت.تیم های ژاپن و چین تایپه,بازیکنان قوی دارد و تیم چین تایپه در ترکیب خود بازیکن آمریکایی دارد که  مهره اصلی تیم به شمار می آید.

زنگنه بیان کرد:آرزو داریم که برابر هواداران خوب بدرخشیم و با قهرمانی در این رقابت ها دل مردم را شاد کنیم و هدف اصلی تیم قهرمانی در فیبا چلنج است اما واقعا قول قهرمانی سخت است، امیدوارم که در خانه ی خود پیروز شویم.

زنگنه درباره بازی های المپیک عنوان کرد:شانس تیم ملی بسکتبال آمریکا برای قهرمانی در المپیک ریو 2016 زیاد است و همچنین تیم های استرالیا و صربستان نسبت به سایر تیم ها بسیار قوی هستند.

زنگنه در پایان درباره لیگ بسکتبال گفت:دوست دارم همانند فصل پیش با تیم پتروشیمی ادامه بدهم اما همه چیز به شرایط باشگاه بر می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار