در مراسمی مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در مراسم تکریم ومعارفه مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با حضور مسئولان استان، از زحمات ابراهیم آیرون مدیرکل پیشین این آزمایشگاه تقدیر شد.

محمدعلی طرفه، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری با اشاره به قابل اعتماد بودن این مجموعه برای دستگاه ها گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از نقطه آغاز تا پایان یک طرح، نقش ویژه ای دارد.

وی افزود:به دلیل پیچیدگی شبکه حمل ونقل اصفهان،حضور آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک در فعالیتهای عمرانی این استان ضرورت دارد.

حجت اله غلامی، مدیرکل راه وشهرسازی ورییس شورای حمل ونقل ومسکن استان اصفهان نیز در این جلسه بیان داشت: استان اصفهان با دارا بودن 11 هزارو500 کیلومتر جاده و تردد 40 میلیون تن بار و 17 میلیون نفر مسافر یکی از پیچیده ترین شبکه های حمل ونقل کشور است که با این حجم بار ومسافر و ساخت وسازها نیاز به حضور آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک به صورت شبانه روزی احساس می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کنترل کیفی یک صدبرنامه راهسازی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان صورت می گیرد، ادامه داد: کنترل کیفی آسفالت مصرفی در سطح استان و بتن کار شده در برنامه های ساختمانی دراین مجموعه انجام می شود.

در پایان از اقدامات وفعالیتهای ابراهیم آیرون مدیرکل سابق آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک تقدیر و محمدعلی عباس زاده به عنوان مدیر کل جدید معرفی گردید .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.