ارومیه؛

تیم هادر رقابتهای کشوری

برای حضور در رقابتهای کشوری آماده می شویم.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان شهرستان ارومیه در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: حمایت از تمامی ورزشکاران و مربیان فعال در دستور کار هیات قرار گرفته است و برای انجام تمرینات این عزیزان برنامه ریزی های مدونی انجام داده ایم تا با آمادگی بیشتری عازم مسابقات کشوری شوند.

یوسف رحیمی افزود: تیم های والیبال نشسته مردان و زنان، بوچیای مردان و زنان، دو و میدانی، بسکتبال با ویلچر و فوتبال از جمله رشته هایی است که مورد حمایت هیات قرار دارند و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون پس از پایان بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل به ترتیب به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های کشوری اعزام می شوند.

رحیمی اظهار کرد: این ورزشکاران بسیار بیشتر از سایر ورزشکاران سالم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان دارند و در این راستا تمام تلاش هیات رفع نیازهای سخت افزاری آنها و فراهم کردن بستری مناسب برای انجام تمرینات آنها در فضایی آرام و دوستانه است.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران معلول در اماکن ورزشی و انجام فعالیت های ورزشی و اجتماعی می تواند علاوه بر کشف استعدادهای نهفته آنها، موجب افزایش روحیه جمعی و دوری آنها از گوشه نشینی و انزوا می شود که در این راستا خانواده ها نیز باید مشارکت روزافزونی با ما داشته باشند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کشور ، رقابت ، مربیان ، ارومیه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.