زنجان؛

حرم رضوی نگین ارزش های معنوی جهان

امام رضا مایه خیر و برکت ایران و حرم مطهر رضوی نگین ارزش های معنوی جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با فساد های مالی و اداری هشدار دادو گفت :اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم باید مشکلات مالی و فساد های اداری را کنار بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب وزارت اطلاعات را پوسته سخت نظام دانسته اند اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان وزارت اطلاعات فرمودند که حدفاصل بین نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب با نظام های سلطه نظیر امریکا باید حفظ شود.

وی در ادامه افزود:23 مرداد روز مقاومت اسلامی است و ما در این روز تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم سرزمین‌های اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و مزدوران متحد آن را گرامی می‌داریم.

خطیب نماز جمعه ی زنجان با اشاره به کودتای 28 مرداد تصریح کرد:پس گذشت سالیان طولانی از واقعه 28 مرداد،مردم خیانت، جنایت، بی‌رحمی، سنگ‌دلی و قساوت را هنوز در سیاست های امریکا می بینند.

وی در پایان افزود:این روزها مردم شهر زنجان میزبان خادمین امام رضا و پرچم متبرک شده حرم امام هشتم هستند که امروز این پرچم در جمع نماز گزاران جمعه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.