رئیس اداره برآورد معاونت اجتماعی پلیس كرمان گفت: تهدید سلامت روانی بزرگترین مشکل فضای مجازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین صفی نتاج افزود: بر اساس گزارشات اجتماعی گه پلیس انجام داده است این نتیجه حاصل شده افرادی که فعالبت بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی به ویژه روی تلفن همراه خود دارند، بیش تر از دیگران از فعالیت های اجتماعی باز می مانند.

وی خاطر نشان کرد : تهدید سلامت روانی بزرگترین مشکل فضای مجازی است كه باید هشدارهای لازم در این خصوص ارائه شود.

رئیس اداره برآورد معاونت اجتماعی پلیس كرمان در خصوص حالات روانی افرادی كه بیش از حد در فضای مجاری حضور دارند، گفت: این افراد بیشتر دچار حس منفی بافی و افسردگی می شوند و به مرور زمان دچار نوعی نارضایتی کلی از زندگی خود خواهند شد.

وی اینترنت را ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباطات و انجام تحقیقات دانست و خاطر نشان کرد : با گسترش استفاده از اینترنت و فعالیت گسترده شبکه های مجازی روابط انسانها دستخوش تغییرات زیادی شده كه این تغییرات باید مورد تحلیل قرار گیرد.

سرهنگ صفی نتاج تصریح کرد : انسان امروز دچار مصیبتی بزرگ به نام اعتیاد آنلاین بودن است یعنی از این که در دسترس نباشد تا پیام و یا مطلبی را از دست بدهد، دچار ترس می شود.

وی افزود: آسیب ها و فرصت های فضای مجازی گسترده است و ما نیازمند نگاهی دیگرگونه به فضای مجازی هستیم.

صفی نتاجدر پایان ارائه آموزش های لازم برای استفاده صحیح از اینترنت را مورد تاكید قرار داد و گفت: تمام نهادهای ذی ربط باید وارد عمل شوند تا تاثیر اقدامات به صورت عملی دیده شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار