ورزشکار المپیکی کشورمان گفت: نسبت به شرایط و امکانات موجود، نتایج خوب و مناسبی را در ریو کسب کردیم.

نجمه خدمتی ورزشکار المپیکی کشورمان در گفت و گو خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط بازی های المپیک بیان کرد: مسابقات المپیک سخت است و هر چهار سال یکبار انجام می‌شود و سطح آن بسیار بالا است، 36 ورزشکار در رشته بادی شرکت کرده بودند که همه آنها جزء نفرات برتر جهان و برای کسب مدال طلا امده بودند و فشار مسابقات خیلی بالا بود ، البته خانم احمدی به فینال راه یافتند که به وی تبریک می گویم.

وی در خصوص عملکرد تیم ایران در مسابقات المپیک افزود: با توجه به امکاناتی که داشتیم و شرایط که نسبت به کشورهای دیگر از آن برخوردار بودیم، بسیار خوب عمل کردیم.


خدمتی در خصوص اسلحه‌های جدید تیم ملی تیر اندازی گفت: من هیچ اسلحه جدیدی ندیدم و با همان اسلحه خودم در مسابقات شرکت کردم که یک سال یش آن را تحویل گرفتم، باید توجه داشت که برای بدست آوردن جایگاه بهتر نیازمند امکانات بیشترو تجربه هستیم.

وی در خصوص امکانات و شرایط اسکان در برزیل گفت: توی دهکده بازی‌ها شرایط خوب بود به هر حال ما برای مسابقه رفته بودیم و نیازهای ما در آنجا تامین می شد.


تیرانداز کشورمان در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت فدراسیون نشین‌ها گفت: هم مسئولان فدراسیون و هم وزارت ورزش و کمیته المپیک واقعا تلاش خود را کردند و ما هم از آنها انتظار آنچنانی نداریم و هرچه برای ما مهیا میکنند از آن راضی هستیم و البته آنها هم نباید از ما انتظار داشته باشند با این شرایط نتیجه بهتری بگیریم و نسبت به امکانات نتایج خوبی گرفته‌ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار