فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۶۶۱ کیلوگرم تریاک از کوچه‌باغ‌های جنوب شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت : یکی از مأموران انتظامی پاسگاه مرکزی شاهرود در حال گشت زنی در خیابان‌های شهر به یک دستگاه پیکان وانت مظنون شد.
وی افزود: مأمور انتظامی به خودروی وانت دستور ایست داد که راننده آن بدون توجه به ایست پلیس، به سمت باغات و مزارع جنوبی شهر متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان از تعقیب گشت پلیس و اعزام تیم‌های کمکی به منطقه خبر داد و گفت: در ادامه یک دستگاه سواری سمند که ظاهراً از همدستان متهمان بودند نیز در منطقه حضور یافت و با ایجاد مزاحمت برای خودروی پلیس، قصد فراری دادن پیکان وانت را داشت که با تیراندازی پلیس، سرنشینان سمند خودرو را رها کرده و در تاریکی شب متواری شدند.
سردار قاسمی افزود: با حضور مأموران یگان امداد، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شاهرود، تمام‌مسیرهای خاکی منطقه تحت کنترل و بررسی قرار گرفت.
وی از کشف خودروی پیکان وانت دریکی از باغ‌های حومه شهر و انتقال آن به اداره پلیس خبر داد و گفت: پیکان وانت توقیفی حامل 661 کیلوگرم تریاک بود.
این مقام انتظامی افزود: با کشف مدارک شناسایی از خودروهای توقیفی، مالکان آن‌ها که سوابق متعددی در حمل و نگهداری مواد مخدر داشتند، شناسایی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی تحت تعقیب قرار گرفتند.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: کشف ، تریاک ، شاهرود ، 661 کیلوگرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار