مدیر جهاد کشاورزی بهار گفت: همزمان با هفته دولت چهار پروژه کشاورزی در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد.

افتتاح 4 طرح کشاورزی در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هوشنگ کرمی با اشاره به اینکه امسال همزمان با هفته دولت چهار پروژه کشاورزی افتتاح می شود، افزود: برای این چهار پروژه ‌67 هزار و 966 میلیون ریال از منابع اعتبارات دولتی، تسهیلات، خودیاری و آورده شخصی هزینه شده است.

وی به تعداد اشتغال ایجاد شده با افتتاح این چهار پروژه‌ کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها برای 25 نفر شغل ایجاد می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های قابل‌ افتتاح در هفته دولت امسال در شهرستان بهار یک پروژه عمرانی و سه پروژه تولیدی خواهد بود، همچنین بخش صنایع با دو پروژه نیز بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی یکی از پروژه‎های آماده افتتاح در شهرستان بهار را مرغداری گوشتی 30 هزار قطعه‎ای در اراضی روستای زاغه اعلام کرد  و خاطرنشان کرد: این مرغداری برای سه نفر اشتغالزایی دارد.

کرمی با اشاره به افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در صالح‌آباد با مساحت 6.14 هکتار، افزود: این پروژه نیز برای دو نفر اشتغالزایی می‌کند.

وی با بیان اینکه واحد تولید خیارشور و ترشیجات در شهرک صنایع غذایی بهار نیز در هفته دولت به بهره‎برداری خواهد رسید، ادامه داد: اشتغالزایی این واحد تولیدی خیارشور و ترشیجات 10 نفر است و برای آن 4 هزار میلیون ریال سرمایه‏‎گذاری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به افتتاح پروژه سردخانه بالای صفر در اراضی بهار، افزود: ظرفیت این سردخانه 5 هزار تن است و برای 10 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار