نایب رئیس فدراسیون پیوند اعضا گفت:اعضای هیات رئیسه با برگزاری مسابقات برای بیماران دیالیز و هموفیلی موافقت کردند.

محمدیان: مسابقات کشوری برای بیماران دیالیز و هموفیلی نیز برگزار می شودلیلا محمدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: جلسه ای با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون و کمیته پزشکی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور بیماران دیالیز و هموفیلی برگزار شد که در این نشست مقرر شد برای حفظ آرامش و سلامتی این بیماران مسابقات به صورت جشنواره برگزار شود تا میزان استرس و هیجان آن کاهش یابد.

وی ادامه داد: بر این اساس در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال جاری جشنواره ورزشی برای بیماران دیالیز و هموفیلی برگزار خواهیم کرد و به محض اینکه دستور العمل این جشنواره آماده شود آن را به هیات های استانی ارسال می کنیم تا در مدت زمان مشخص اسامی ورزشکاران را به فدراسیون ارسال کنند.

محمدیان در خصوص سمینار یک روزه روسای هیات ها عنوان کرد: در این نشست نقاط ضعف و قوت مسابقات قهرمانی کشور کیش مورد بررسی قرار گرفت تا با افزایش امکانات فضای مناسب تری را برای رقابت ها فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: در این سمینار مقرر شد از این پس ماهی یکبار کارکاه آموزشی برای مسئولین و کادر فنی تیم ها برگزار شود تا آخرین قوانین و نکات فنی آموزش داده شود.

محمدیان درباره مسابقات قهرمانی کشور بیماران تالاسمی افزود: تاکنون 500 ورزشکار از سراسر کشور ثبت نام کردند و ما با توجه به تقسیم رده بندی سنی نفرات را گروه بندی خواهیم کرد.رقابت ها در سه رده نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: رقابت های قهرمانی کشور برای بیماران دیابتی نیز شهریور ماه برگزار می شود که هنوز تعداد ورزشکاران و شرایط مسابقات هنوز مشخص نیست.

نائب رئیس فدراسیون پیوند اعضا در پایان خاطر نشان کرد:در شهریور ماه سال جاری برنامه انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت تا برای مسابقات جهانی مالاگا اسپانیا که تیرماه سال آینده برگزار می شود با یک تیم منسجم و با آمادگی بالا شرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار