نائب رئیس فدراسیون پیوند اعضا گفت: رقابت های قهرمانی کشوری را برای نخستین باز به صورت متمرکز در کیش برگزار می کنیم.

محمدیان: مسابقات کشوری به صورت متمرکز برگزار می شودلیلا محمدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تا کنون رقابت های قهرمانی کشور به صورت پراکنده و در استان ها برگزار می شد اما امسال توانستیم این مسابقات را به صورت متمرکز در هر دو گروه مردان و بانوان در کیش برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این رقابت ها در سه رشته تنیس روی میز،بدمینتون و شنا برای مردان و در دو رشته بدمینتون و تنیس روی میز برای بانوان از 2 تا 7 مردادماه به میزبانی سازمان تربیت بدنی کیش انجام می شود و 90 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می پردازند.

محمدیان افزود: جوایزی همراه با مدال و حکم قهرمانی به نفرات برتر اهدا خواهد شد و از ورزشکارانی که عملکرد خوبی داشته باشند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

نایب رئیس فدراسیون تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی برای بیماران پیوند اعضا و تالاسمی نیاز به فضای بیشتری داشت در نتیجه این مسابقات در اصفهان برگزار می شود و چون نیاز به یک برنامه ریزی محکمی داشت زمان آن هنوز مشخص نیست.

محمدیان عنوان کرد: در نظر داشتیم در تمام رشته های مسابقات جهانی مانند اسکواش،بولینگ و پتانگ نیز رقابت های کشوری را برگزار ، تا از این رقابت ها ملی پوشان را انتخاب کنیم که ورزشکاران این رشته ها به حد نصاب نرسیدند، در نتیجه برای تیم ملی کلیه بازیکنان را دعوت می کنیم تا کادر فنی تیم ها جداگانه در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری کنند.

نایب رئیس فدراسیون پیوند اعضا در پایان خاطر نشان کرد: خیلی از بیماران خاص و پیوند اعضا با فدراسیون و هیات های استان ها آشنایی ندارند و ما امیدوار هستیم با حمایت رسانه بتوانیم این افراد را با رشته های ورزشی آشنا کنیم تا هم به سلامتی آنها کمک کرده باشیم و هم باعث پیشرفت تیم های ملی پیوند اعضا شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار