شیراز؛

اردوی جهادی فرصتی برای خودسازی

اردوی جهادی بهترین کارگاه تمرین مسؤلیت اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل قزل‌ سفلی مسؤل ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اردوی جهادی به ‌عنوان بهترین کارگاه تمرین مسؤلیت اجتماعی نام برد و گفت: تمام مشکلات قرار نیست که با اردوی جهادی حل شود اما با رویکرد جهادی برطرف می‌شود.
اسماعیل قزل‌ سفلی افزود: اردوی جهادی فرصتی برای خودسازی، خودشناسی، کسب رضایت خداوند و اولیای الهی، تقویت ارزش ‌های اخلاقی، قناعت و تضعیف رذایل اخلاقی مانند تکبر، غرور و اسراف است.
وی بابیان اینکه اردوی جهادی فرصت کسب تجربه، توانمند سازی سرمایه انسانی و ارتقای معنویت را فراهم می‌کند ادامه داد: افراد شرکت ‌کننده در این اردوها می ‌توانند توشه ‌ای از معنویت را با خود همراه داشته باشند.
قزل‌سفلی بیان کرد: شرکت‌ کنندگان در اردو های جهادی طوری فعالیت کنند که مردم خدمات آن‌ ها را لمس کرده و رضایت مردم در برداشته باشد.
مسؤل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه آشنایی با الگوی زندگی جهادی، مبارزه با آسیب‌ ها و تهدیدات فرهنگی یکی از ثمرات اردو های جهادی است تصریح کرد: مطالبه‌گری از مسؤلین یکی از مباحثی است که باید بعد از اردو های جهادی دنبال شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار