تسهیل دسترسی به حرم شاهچراغ (ع) با هماهنگی همه دستگاه‌ ها میسر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا محمدیان رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ایجاد و تسهیل راه دسترسی به حرم احمد بن موسی(ع) جز با هماهنگی دستگاه‌ های دخیل ممکن نیست.
رضا محمدیان افزود: ایجاد هماهنگی و نزدیک کردن نظرات و طرح‌ ها در مسائل اجرایی کلان‌ شهرها بین دستگاه‌ های اجرایی مختلف بسیار لازم و ضروری است و در طرح ‌های یک کلان‌ شهر هر دستگاه به‌ صورت مستقل و بدون هماهنگی طبق نظر خودش عمل کند عملاً نتیجه‌ ای جز تلف کردن سرمایه و وقت مردم و بیت‌ المال ندارد.
وی بیان کرد: شورای چهارم تمام تلاش خود را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها در موارد مختلف انجام داده است و ضرورت اجرای طرح مدیریت واحد شهری به منظور هماهنگی بیشتر بسیار محسوس است.
محمدیان با بیان اینکه طراحی و اجرای پروژه ‌های عمرانی لازم جهت تسهیل عبور و مرور در محدوده بافت تاریخی و دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با توجه به نیاز و تقاضای شهروندان ادامه داد: لزوم هم فکری بین دستگاه‌ های مختلف و رسیدن به طرح مشترک با در نظر گرفتن صرفه و صلاح و مسائل فنی و در صورت امکان استفاده از سیستم‌ های حمل‌ و نقل هوایی و ریلی و برقی در شهر شیراز و همکاری کامل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مراحل طراحی و مراحل اجرایی بسیار ضروری است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار