رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دبیر کل روزنامه همشهری نباید وارد تشکل‌های سیاسی شود، چرا که با این اتفاق هر روز مشکلات را افزایش می‌دهد.

روزنامه همشهری پایگاه تشکل‌های سیاسی نشود/به برخورد صادقانه همشهری با مردم امیدوار نیستیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد حکیمی پور رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران در دویست و هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به رویکرد روزنامه همشهری و سیاسی شدن دبیر کل این روزنامه، اظهار داشت: روزنامه همشهری نباید پایگاه تشکل‌های سیاسی شود.

وی پیرامون طرح لغو مصوبه اختیارات شهردار تهران که از سوی برخی اصلاح طلبان و اصول گرایان شورای شهر تهران ارائه شده بود، اشاره کرد و گفت: سروری رئیس کمیسیوت نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته مطلبی را در این روزنامه منتشر کرده بودند که من برای پاسخ، مطلبی قانونی حقوقی را به روزنامه ارسال کردم، اما بعد از گذشت روزها همچنان در انتظار انتشار آن هستم، در حالی که در این روزنامه پاسخ یک مطلب باید ظرف 48 ساعت منتشر شود و عدم این اتفاق بدون تردید تخلف آشکار است.

حکیمی پور با تاکید بر اینکه اعلام کردند که آمادگی برگزاری نشستی مشترک با سروری در خصوص این موضوع را از منظر حقوقی و قانونی دارم، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای در تلاش هستند تا طرحی که در راستای صلاح شهر مردم است را به حاشیه ببرند و همچنین در خصوص این طرح اقداماتی را ایجاد کنند، در حالی که این کار بر خلاف انصاف است.

وی یادآور شد: اگر روزنامه همشهری در برابر یک عضو شورای شهر قانون را رعایت نمی‌کند، پس نباید امیدوار باشیم که  این روزنامه در برابر مردم به صداقت و امانت برخورد کند.

 رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دبیر کل یک روزنامه اجتماعی نباید عضو تشکل‌های سیاسی شود، گفت: بدون تردید اگر سردبیر و  دبیر کل این روزنامه وارد تشکل‌های سیاسی شوند مدیریت شهری نگران می‌شوند و به نظر می‌رسد که با این اتفاق هر روز با یک مشکل جدید روبرو خواهیم شد.

حکیمی پور ادامه داد: هنور یک سال تا پایان دوره کاری خود زمان داریم، به همین دلیل برای وارد شدن به بحث‌های سیاسی خیلی زود است.

وی با بیان اینکه چرا از درج  پاسخ یک عضو شورا در راستای آزادی به بخشی به مردم خودداری می‌کنیم و یا همچنین با تعامل مطالب عده‌ای را منتشر می‌کنیم، گفت: نمی‌دانم چرا با تاکید امانی معاون شهردار تهران، پاسخ به سخنان سروری طرح اختیارات شهردار تهران را درج نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دوستان نباید سرخود در همشهری کاری انجام دهند که باعث دوری و ناراحتی شورا و شهرداری از یکدیگر شود، گفت: عده‌ای به دنبال آن هستند که شورا و شهرداری را با یکدیگر دشمن کنند، در حالی که مشخص نیست از این دشمنی چه سودی خواهند برد، به همین دلیل باید تلاش کنیم انسجام و کارآمدی را بین خود افزایش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار